donderdag 18 augustus 2016

Linksaf of rechtsaf














De stamcellengoeroe meldt dat ik geen stamcellen krijg als ik gedotterd zou zijn afgelopen week.
Dat wordt een leuke afweging in de komende tijd: wat wilt u, dotteren of stamcellen?
Ben dan altijd geneigd om zelf die beslissing te nemen.
Maar ga er maar aan staan..... linksaf of rechtsaf.
Daar zijn nou dokters voor, zegt mijn verstand.
Toch hebben die 2 dokters tegengestelde belangen, zegt mijn andere verstand.
Niet moeilijker maken dan het al is, is een wijs advies.

Voor mijzelf heb ik besloten mij zo "tam" mogelijk te houden.
Met de meeste kans dat ik zonder dotteren de stamcelinjectie kan krijgen op 4 januari.
Vertaald betekent dat dan zo min mogelijk inspanning.
Gemakkelijker gezegd dan gedaan, zeker voor de omgeving.
Voor hoe lang?
Simpel: Tot dat die stamcellen beginnen te werken!
En als die dan onvoldoende of niet aanslaan?
Toch weer dotteren?
Of altijd op je stoel blijven zitten?

Janssen, ik wordt gek van je!
Komt ervan als je tijd hebt om na te denken.......

Maar Ramses bezong het treffend: "Wij zullen doorgaan"

2 opmerkingen:

  1. Ha Denis,
    Dokters hebben, hoogstwaarschijnlijk, geen belangen. Zij doen vanuit hun gezichtspunt ontzettend hun best, maar kijken daarbij niet over de schutting om het zo maar eens te zeggen. Cardioloog A (zoals hij sinds kort heet) denkt echt niet aan stamcelgedoe. Hij vraagt zich alleen maar af of er wel/niet gedotterd mag worden. En als er gedotterd moet worden zullen ze dat ongetwijfeld heel knap doen.
    Inderdaad dus, Denis, de regie in eigen handen houden, zoals je al zolang doet.
    En ik hoor liever Ramses dit zingen dan die balletdanser in die jury ooit.

    Doorgaan en volhouden. In het Verre Westen duimen we mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aloys,

    Dag Dennis,

    de marge is gering neem ik aan, anders had ik je nog wel hier gezien!. Hoop dat je de komende dagen gepast door kunt komen en LUMC je warm onthaalt op 4 januari.

    Ik volg je op gepaste afstand via je blog maar wens je fijne dagen toe de komende weken en alle succes voor begin januari. Dat 2010 als een succes jaar mag worden gezien voor jou persoonlijke situatie op 31-12-2010.

    BeantwoordenVerwijderen